Support

För oss på Intertechna är det viktigt att du får största möjliga nytta av system och produkter från oss.

Vi har därför en supportgrupp som hela tiden är beredd att assistera er vid frågor och problem som kan dyka upp.

här skapar du ett supportärende

För att du som kund till Intertechna ska få snabb och effektiv hjälp med produkter och system har vi ett väl etablerat system för hantering av frågor och supportärenden.

Här kan alla våra kunder ställa frågor och registrera supportärende.
Vi lämnar support på all typ av utrustning och system som Intertechna levererat.
Fyll i formuläret nedan och beskriv er fråga eller ert problem.

Ni kommer att få en kvittens på ert ärende på mail och en länk där ni kan följa arbetet. Där kan ni uppdatera ert ärende och se svaret från vår supportgrupp.
Ange så noga som möjligt vad ni vill ha hjälp med, vilken produkt, vilket system ni använder och vilken version.

Ange även er kontaktinformation.
Glöm inte att klicka på "SKICKA" när du är klar.

(Funktionen 6+4 förhindrar att "robotar" automatiskt skapar ärenden i vårt system)

Följ ditt supportärende

Avtalskunder har möjlighet få en egen inloggning för att följa status på alla företagets registrerade ärenden.
Kontakta Intertechna för att ert företag ska få en egen inloggning, skicka ett mail till info@intertechna.se